Wij streven ernaar u te allen tijde de hoogste kwaliteit te leveren in onze diensten en producten. Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn over onze geleverde diensten of dienstverlening, dan horen wij dat graag van u. Zo kunnen wij u de kwaliteit die u van ons gewend bent, blijven garanderen.

Klachtenprocedure

Heeft u een suggestie ter verbetering of klacht over onze dienstverlening? Dan hanteren wij hiervoor de volgende procedure:
1. Email uw suggestie of klacht. Mail deze aan:

DNA
E-mail: dna@d-na.nl
2. U ontvangt een schriftelijke bevestiging van uw suggestie of klacht via e-mail of per post.
3. De directie, Frank Kooijmans, neemt uw suggestie of klacht in behandeling en zorgt voor een passende reactie of oplossing.
4. Binnen twee weken na de bevestiging ontvangt u onze schriftelijke reactie.
Alvast hartelijk dank voor uw moeite.

Geef een reactie

Je email adres wordt niet gepubliceerd. Required fields are marked *

Post comment